Etichete

, , ,

Asa ma plictisesc … ceva de groaza. Am zis ca dau iar de baut daca iau CAE-ul si uite ca nu am cand. Toata lumea are program. Numai eu nu. Traiesc oare sub o piatra? Nu. Traiesc la mama dracu in mijlocul pamantului, sub zeci de kilometri de roca statuta si milioane de tone de cladiri meschine.

Si tocmai ce am descarcat de pe torrent 3 GB de carti, cam toate operele alese scrise vreodata de la Confucius si pana la Cartarescu. Am gasit toate minunatiile – Poe, Nietzsche, Kafka, Virginia Woolf, Sir Conan Arthur Doyle, Boccaccio, Cehov, Freud, Hemingway si lista continua. Daca zic ca sunt in extaz, ma credeti? Adica nu as fi putut face rost de toate cartile astea nici in 40 de ani. E drept ca preferam sa le am in mana, sa le simt mirosul si textura, dar ma multumesc pentru acum cu atat. Conteaza sa le citesc, de biblioteca personala ma ingrijesc mai tarziu.

Asa cum am scris si in PS-ul de la postul anterior, am trecut examenul CAE, l-am luat cu B si mi-au lipsit doar 2 SUTIMI ca sa iau A. Sa ma invat minte data viitoare sa nu aberez prea mult ca ma vor depuncta pentru asta (vis-a-vis de Writing). Abia astept sa-i scot ochii la profa de engleza pe chestia asta. Am vrut sa o sun, dar prefer sa-i spun in septembrie in fata la toata clasa.

Mai sunt 12 zile si pleaca maicamea. Am cosmaruri. Va fi groaznic, cainele asta o da dintr-o boala intr-alta si mai nou voi trebui sa invat cum sa-i dozez insulina si cum sa i-o injectez. It will be so much fun! Not.

Si mai sunt … 18 zile pana la Artmania. Nici nu stiu ce haine sa-mi iau cu mine, trebuie sa ma pregatesc psihic … nu doar ca voi merge intr-o piata in care vor fi cateva mii de oameni, dar voi fi SINGURA deci doua puncte castiga atacul de panica impotriva mea! Niste Valium ar trebui sa procur, dar de unde reteta? Eh, daca nu, ma imbat cat pot de bine si apoi nu mai am de ce sa-mi fac griji.

Nu stiu de ce scriu postul asta. In 10 minute trebuie sa ma apuc de imbracat, plec in oras. Si imi pare muy bien ca e innorat si o idee ceva mai racoare. Asa astept sa vina iarna de parca as astepta la magazinul de paine dupa o greva de foame de doua saptamani. Mi-a ajuns cu caldura, mai mult nu pot sa suport.

Hai ca nici nu cred ca public postul asta … e cam apatic, asa. Sau poate …