Etichete

, , ,

Da, stiu, iar am lipsit mult, dar am o scuza buna: trebuie sa invat la tot felul de chestii si asta imi cam ocupa tot timpul. Dar, scriu acum, in lipsa unui alt subiect mai bun sau mai interesant, niste chestii random despre mine ca sa ma cunoasteti (si) mai bine.

1. Cand eram mica, aveam obsesia de a calca doar pe patrate negre, fara sa ating liniile dintre ele. Daca le atingeam, incepeam sa plang.

2. In fiecare seara inainte sa ma culc, ma uit dupa usa si in spatele biroului. Daca ma mai ridic dupa aceea din pat, trebuie sa repet ritualul altfel nu pot sa adorm.

3. Obisnuiesc sa-mi smulg pielea de pe degetul mare tot timpul, e o rana continua. Ma mir ca pana acum nu m-am infectat cu ceva, dar nu-mi fac griji, mai este timp.

4. Nu stiu sa pronunt cuvantul „plural”. Doar foarte rar imi iese, cand beau.

5. Ma inconjor de animalute de plus, dar de fiecare data cand primesc unul nou am impresia ca ma va ucide in somn.

6. Sunt mandra de cicatricile mele de pe mana stanga. Mereu voi fi.

7. Sunt ipohondra, dar in acelasi timp nu-mi pasa de sanatatea mea.

8. Cea mai mare frica a mea e ca voi muri calcata de o Dacia Logan.

9. La mine in camera e o dezordine de nedescris, dar nu pentru ca mi-e lene sa fac curat ci pentru ca imi place sa fie asa. Astfel gasesc lucruri in cele mai neobisnuite locuri si asta imi da o senzatie de satisfactie.

10. Imi place sa port sosete de culori diferite pentru ca oricum nu le gasesc perechea de cele mai multe ori.

11. Ador sa trimit mesaje, nu conteaza cui.

12. Imi place sa fiu perceputa ca satanista, ciudata, nebuna, rea si inabordabila pentru ca astfel tin cretinii departe.

13. Am inceput sa ma iubesc si sa-mi dau seama ca pot fi fericita si singura.

14. Nu suport sa-mi tai unghiile de la picioare, imi vine sa vomit de fiecare data cand o fac.

15. Cel mai mult imi place sa mananc la ora de mate pentru ca stiu ca asta o agaseaza teribil pe profa.

16. Sunt mare fana Gossip Girl.

17. Sunt foarte neindemanatica atunci cand vine vorba de borcanul cu zahar, in rest am o dexteritate aproape inumana.

18. Nu suport sa urle cineva la mine decat daca, inainte, am cazut de acord ca urmeaza sa ne certam.

19. Vorbesc enervant de mult si foarte, foarte repede.

20. Nu suport broccoli ( consider ca este leguma diavolului! ), piureul de castane si fasolea frecata. Am incercat o singura data din toate trei si pot sa spun, cu mana pe inima, ca nu o voi mai face niciodata.

21. Atunci cand cineva imi trimite un mesaj si nu pune semne de punctuatie sau cratimele necesare, am impresia ca nu inteleg ce zice.

22. Am momente in care totul mi se sterge complet din minte si nu mai pot sa scriu sau sa inteleg cuvintele. De obicei tine foarte putin, dar ma dispera cumplit. In alte momente gasesc unele cuvinte foarte ciudate si nu pot sa pricep de ce un lucru se numeste asa si nu altfel.

Cam asta ar fi, cred ca va urma si o partea a doua … sau a treia, nu mai stiu, dar asta cand imi mai aduc aminte lucruri pe care nu le-am spus deja.