Etichete

, , , ,

O zi fututa ca asta nu se putea incheia decat cu o mandarina infulecata cu furie. Este incredibil cum la mine o zi proasta e nu doar atat ci de-a dreptul cretina. De rahat. Azi am avut o zi de rahat. Intai m-am trezit cu o durere de burta de ziceai ca sunt in chinurile facerii si pur si simplu nu stiam care ii este cauza. Am facut un dus, m-am spalat pe cap, m-am uscat, m-am intins repezit cu placa si am plecat la scoala trantind usa in urma mea de s-a cutremurat casa. Intre timp durerea a trecut. Naiba stie de la ce e, mi-e si teama sa ma intreb. Apoi, la economie s-a luat profa de mine, asa cum face mai tot timpul pentru ca din cine stie ce cauza, o disper. O fi personalitatea mea exasperanta de vina. Dupa economie, engleza. Eram relaxata, ce putea sa se intample rau? Ei bine, cu atitudinea asta am puscat un 5 de mi-am futut toata frumusetea aia de medie de 10. In pauza m-am dus la sala profesorala si i-am spus la profa ca daca imi trece 5-ul ala, imi tai venele. Raspunsul ei: taieti-le! … Bun, foarte frumos. Imi vine sa omor pe cineva in momentul asta si atunci mai aveam unpic si ii dadeam in cap. Nu am luat 5-ul ala pe merit. Si stie asta. Da’ de nu mi-l va trece …

Dar stati, asta nu e tot! Cand credeam ca ziua mea nu poate sa devina mai rea de atat, profa de romana mi-a dovedit contrariul. Mi-am dat seama cu o dezamagire ce mi-a cutremurat intreaga fiinta, ca e inchisa la minte. Da’ inchisa rau, frate! A spus ca, din punctul ei de vedere, homosexualitatea este o maladie psihica ce provine din complexele din trecut ale unui om si care il fac sa-si doreasca sa fie diferit. Bun. Foarte interesant. Mai are rost sa spun ceva? Cum naiba poate sa fie atat de ingusta la minte? Dar de ce ma enervez eu atat? Ei bine, pentru ca pur si simplu mie imi plac homosexualii si nu am niciun fel de prejudecati fata de ei si cred, intr-adevar cred ca omul isi poate gasi perechea intr-o persoana de acelasi sex.

Bun, cam in asta a constat superba mea zi de … 8 Decembrie? Da. Stiu ca nu pare chiar atat de rau pe cat sustin, dar e defapt mult mai rau. M-am saturat de scoala asta ca de Dumnezo si vreau sa ma mut. I-am spus la mama, vreau sa ma mut! Ma chinui cu niste materii care nu au nicio legatura cu mine. Pai pentru ce dracu sa indur eu toate astea? Desi … au fost si mai multe, da-le naibii. Cu cate a trebuit sa ma lupt anii astia, cu cate idei preconcepute si cu cate mentalitati ieftine … si inca nu s-a terminat. Imi bag picioarele! Mi le bag cat de adanc pot in tot sistemul asta sucit si pervers!!!

Buna mandarina, totusi. A picat la fix intr-o zi atat de cretina. Si nici nu mi-a stat in gat – tot e ceva. Doamne, am niste nervi, nu-mi vine sa cred! Dar … toate trebuie sa aiba un final.

Cred …